25 Ocak 2008 Cuma

Bu şehirde…













Bu şehirde doğdum
Kalabalıklarda yapa yalnız,
Acılarına katlandım
Ve tatlılarına ara sıra bıraktım kendimi.
Sen gideli yıllar geçti
Ve zaman hızla gözlerimden kayıp gitti.


Yinede bu şehirde doğdum
Annem babam olmasa da,
Kimse dilimden anlamasa da
Sanki hiç doğmadım gibi geliyor onlara.
Ah nerede doğdum-
Kalabalıklarda mı?
Yada karanlık karnını söken bir şafakta?
Neyse artık doğdum
Hiç sorulmadan
Ve bir gece gözlü bebek oldum,
Bu şehrin yorgun omuzlarına sarıp,
Kendimi tekrar kayıp edene kadar,
Bıraktılar baş başa bizi-
Ve senden uzak, şimdi anlamı yok bir sonda
Çaresiz yakalanmadayım buralarda.
Görmeseler de, bu şehirde doğdum ama
Ve sen içine taşıtın Savurduklarında bu yollara beni!!!
Doğdum,
Annem babam olmasa da
Kalabalıklar da yapa yalnız
Bu şehrdeeeeeeeeee!!!!!

17.12.2007
İSTANBUL

Hiç yorum yok: