25 Ocak 2008 Cuma

Sigaramın dumanı..







Buda son sigaram
Paketi beraber başlamıştık
Hatırlıyor musun?
İkimiz beraber sevine bileriz dedin
Gözlerimiz konuşurken.
Dumanlara sarıp,
Sigaramızla içimize çektik bir birimizi.
Bir,
İki,
Üçüncü
Ve…
Ateşiniz var mı?-
Bir yeşil gözlü,
mermer tenli rüyadan ,
Diye sordun…
Ah ne olur bana
Göremiyorum,
Sigaramı geri ver
Dumanında kayıp oldum
Ama yok
Öyleyse,
Dur,
Şimdi sıra bende
Bırak,
Bırak azda olsa,
Bu dumanda
Sevişelim
Göz – göze,
Duman – dumana,
Kimse fark etmeden
Tıpkı tanrı yaptığı son gece sevişmesi gibi
Ses siz,
Suç kolyesi boynunda iken
Bakışlar içinde.
Bırakta, bu akşam senin tanrın ben olayım,
Bırakta, içime çekeyim seni yaşatayım.
Bana izin ver
İzin ver de,
Bu son sigaramda,
Seni büst bütün beyin hücrelerimde yazayım.
Hop diye
O sim sıcak dudaklarını,
Dudaklarıma süreyim…
Of-of!
Bana ne oluyor
Ne oluyor bana !!
Ayaklarım titriyor
Parmaklarım uyuşmuş,
İzin ver de,---
Ama hayır
Zamanda sona erdi,
Tramvay dönüyor,
Son duraktayız,
İnmemiz gerekiyor
Ve camdan baktığımda
Artık sen yanımda değilsin,
Buda son sigaram,
Yeniden yakmam lazım
Ateşiniz var mı?
Her kesin bir yakanı varmış derler ya!!
Her kesin…
Ateşiniz var mı?


01.12.2007
İSTANBUL

Hiç yorum yok: