25 Ocak 2008 Cuma

Gel-Beri gel

  • Baxışının şıdırığı
    Birden bire göüzlerimi bürüdü
    Baxışlarımı duman aldı,
    Buludlandı-
    göremedim,
    daha ne seni,
    nede-
    gözlerinde olan...
    göremedimmm!!!
    Yasaq bir xeyala fikrimde cumdum.
    Men udurdum bağırtılarımı,
    Yarırdım sükütümü,
    Çağırırdım nehayetimi,
    Dumanlı baxışlarımda göre bilmirdi,
    baxışların menden qaçırdı,
    nütfede boğulmuş nefeslerimi,
    menimkidi diye
    sovururdu.
    Mende,
    bir yazıq qızın taleyi közerirdi,
    alovlanırdı,
    yanırdı,
    ve dirilmağa can atırdı...
    sen ,
    heç zaman
    içerimde can atan
    diriliyi seçe bilmezsen ,
    göre bilmezsen,
    duya bilmezsen.
    Men üreyimin çerçivesine
    Sancılan sevgini
    Ömür boyudu beslemişem,
    sende nehayetsiz boyağlı qanunlarda
    helede üzürsen...
    xeyal saçlarınıda hörmekde
    tekce bir ucuz satılmış ureye uymusan.
    Dememiştim:
    Dememiştim: bir gün damarların donacaqdır,
    demiştim dahada ruhun olmayacaq cismin olan yerde
    Ve bir cismisiz mezar adlanacaq sen adda.
    Yox,
    Men demişdim
    ama,sen inanmamışdın.
    Gel,
    Beri gel,
    qoy yaslanmış bir toyun
    çalqılarında uzdurum seni
    qoy yaslanmiş bir toyun
    çaxırını dadızdırım sene.
    Gel-
    Beri gellllllll!!!!!!!!!!!!!

  • TEBRİZ
    04.04.2004

Hiç yorum yok: