25 Ocak 2008 Cuma

Dolu sevişmenin ardı...




Utancini boş ver
kendini banarak
doğrusun istersen,
llar bundan önce gömdüyüm
bir hayalıdın...
sokaklarda yuruduyum an
sükütlar sevişmesinde.,
ve ateşli ellerin dokunduğunda
duyğularımın bekaretine,
dudaklardan süzülen kahbeliyi
bir kadehde içdin.
ve her içdiyinden becerilen bir gerçek,
Ben oldum.
Ve sen hiç fark etmeden,
Hardansa bir yaz akşamındaydı ,
Unutmasan!!-
Gözlerimi benden alıp,,
Bakışlarını benderaktın
Bir dolu utancla,
Ve cesaretini yeniden toplamaya gittin.
Ah! Unut,
Daha bu suç diğil ki,
Kahbeler mahellesinde bu gün!!!
Utancına gerek yok!!
Nedense,
Göyüsüm sanki vitrinlerde yapılan silikon gibi
Dolu bir sevişmenin ardından,
Unutulmuş kendini,
Bulmağa çalışiyor
Belkide toparliyor.
Daha utancına gerek yok
Hadi,
Hadi gelde ık konuşalım,
Burda her şey vitrinlerde asılı,
Konuşmaya bir dil bulmuşlar kendilerine.
Ama sen
Henuz kelepçeli ellerle
Vitrinlerde mahkeme tablosunu
yoklamadasın.
Tamam,
Tamam öyleyse ben süçlü!!!
Sen utancını artık unut,
Gönlnü ferah tut.

2
Biliyon mu ,

Burda gözlerde kan kurumuş,
Artık kimse seni suçlamaz!!.
Şair olmasamda,
şair dostum oldu arara,
bunudabir şair dostumdan duydum;
( katiller , katil olduklarından yok,
belki, kana susadıkları için öldürürler... )!!
Artık sende utanma,
utancına daha ne gerek,
burda her kes...
ve sende,
duyğularımın bekaretine dokunduğun an ...
hadi dostum boş verya!!
Suçlular arasına,
hoş geldin!!!!!
Burda her kes...
Her kes katillllllllllllll.



İSTANBUL
12.11.2007

Hiç yorum yok: